Dag 2 – Senaste gången du festade i detalj

Det var i fredags den 25/3. Jag var hemma hos mig först fixade mig lite sen tog jag bussen med Jim till Joakim och dit kom även viktor åberg och adam eriksson. Vi Lyssnade på musik, drack lite cider och vin spelade spel och så.

Vi tog Taxi till fame och gick in där. Beställde då in en fanta och rose och en omgång till efter de. Dansade, träffade mycket trevligt folk. Jag stod vid baren och skulle beställa och jag fick en chock att de vart alldeles kallt och blött innanför mitt linne på baksidan. Jag trodde det var Jim som gjorde de eftersom han stod precis bakom mig så gav han en bitchslap men var tvungen att förlåta han för det var inte han och kom aldrig på vem de var heller...

Vi drog ut från fame vid kvart i 3 och drog till donken och käkade sen tog vi en taxi hem och somnade gott men vaknade illamående..

mer än så kommer jag tyvärr inte ihåg (a)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0