tillbaka ?

Nu har jag inte uppdaterat på länge och de har jag faktist en förklaring till och de är för att jag gått i skolan/haft praktik och jobbat till sena kvällar och när jag kommer hem lägger jag mig bara och sover och när jag inte jobbat har jag vart med Joakim eller vart med vänner så de har inte blivit så mycket bloggande.

Men jag kollade på min statistik och de är faktist personer som fortfarande läser fast jag inte bloggar. Absolut inte lika många som jag har när jag bloggar varje dag men iallafall så jag har ett par stycken å de blir man ju lite glad för att de faktist är några som vill ha någonting att läsa så jag ska försöka igen. Nu har jag slutat på mitt jobb så nu ska de väl finnas tid hoppas jag :)

Hah men iallafall när jag kom hem från jobbet idag startade inte min dator och fick lite av en panik men snillet jag själv fixade det såklar, sjukt stolt :D nej nu vart de är sjukt långt inlägg. haha :D pusss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0