min valborg

Hade tänkt att berätta om min valborg igår men de vart inte så.. had eingen ork till att göra de så drar de lite snabbt nu.

Jag och Joakim vaknade vid 9, vi tog bussen till stan med Jim klockan 10 så satte vi oss på magnussons en stund sen gick vi vidare och mötte upp lite kompisar sen drog vi till Humc.S
att å drack några cider där sen drog vi till Panini och käka lunch. Satt där ett bra tag och de vart en massa öl.
Efter de drog vi hem till mig, Jag,jocke och jim, vi grillade och hade mysigt. Therese och hennes pojkvän kom förbi och hade kul, kvällen slutade hos en av Jocke och Jims fotbolls polare på en chill fest. Kom hem vid halv 3 kanske.

En skön Valborg om jag säger så.
Har lite bilder på fb och fler på mobilen som jag inte orkat lägga in en. Men nu ska jag slagga. pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0