summering av helg:)

Har inte bloggat på hela lång helgen men iallafall så i

Fredags: så gick jag också över till Jim, Jocke och han satt och spela fifa medans jag att och spela the sims. Efter de skulle vi kolla på film, men som alltid så lägger jag mig i Jims säng och somnar, Vi gick hem och kom hem vid 02:30 typ. Slagg dirr.

Lördags: Jims 20-årsdag, grattis ! Han kom och hämtade Jocke typ klockan 10 jag gick också upp de och gjorde mest ingenting på hela dagen. Vid klockan 21:00 åkte jag ner på stan och mötte upp Linnea, vi drog till kalas( vet pinsamt, men vi skulle dricka billigt) vi gick därifrån typ 22:45 och då drog vi oss vidare till Fame där de va lite halvdant drag men de vart bättre sen när de kom mer folk man kände. Jocke var drägg och vart utslängd klockan halv 2 å då vara bara att ta en taxi hem.


Söndag: bakis, vi låg i sängen till klockan 4 på eftermiddagen, vi gick och duschade och fixade oss sen drog vi oss ner på stan och käka en subway macke sen vidare till jocke. Jag somnade kanske 19:30 och vaknade igen 00:00 typ. då ville jocke gå och lägga sig å så vart de. Men jag somnade på momangen endå.


Måndag:Kollade på Jockes match med Jim, efter de cyklade vi ner  på stan och sedan vidare till Jocke för grillning. satt ute på deras altan riktigt länge i bara linne och de var fortfarande varm.


De va typ min helg, idag har jag vart barnvakt åt min lilla hund. han är sööt.:)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0