DAG 1 - Mitt förhållande.

Jag har ett förhållande med en kille som heter Joakim Lindholm han är 19 år men fyller 20 i Juni. Vi har känt varandra längre än vad man tror.Det började med att vi bodde grannar när jag bodde på Apelgatan i Salabacke då gick jag i 7:an när vi flyttade dit tror jag. Vi träffades ofta eftersom vi hängde på "gården" utanför med massa kompisar. Vi spelade kort ( oftast tecknet och ingen kunde slå oss,vi var bäst på det) Vi vart tillsammans då men de höll inte så länge utan jag gjorde slut med han för att jag tyckte han var omogen.haha.

Men iallafall så flyttade han och vi tappade kontakten. Vi var vänner på FB och jag skrev till han en dag (ca ett år sedan)helt random och vi började snacka mycket och vi började träffas och så. Sen vart de bara som de vart och nu har vi snart vart tillsammans i ett år(29 april) och jag är världens lyckligaste person. Han är bäst helt enkelt. Han ställer alltid upp och stöttar en. Vi har jätte roligt tillsammans.

De va lite kort om mitt förhålland. Puusss

jag älskar dig


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0