Sammanfattning av 2010

Januari : Hände inte så mycket,Skolan tog mycket tid, Var med MK rätt mycketm var unte och sprang på kvällarna på olika fester och så . Mådde väl inte heller så bra och började prata med mormor och morfar och om fick komma till dem i Thailnd för att jag bara ville komma bort ett tag och bara vara avslappnad och träffa min kära mormor och morfar. Var tillsmmans med Simon men vi träffades inte lika ofta..
Februari: Skolan flöt på, Började bli ganska Skoltrött och nu var min resa bokad till thailand och jag flög dit den 17 februai helt själv för första gången. Allt var lungt och skönt där, inge stress ingen oro. Man kunde vara sig själv och det var sjukt skönt att bara vara där med mormor & morfar.
Mars: Kom hem från Thailand den 4 Mars och då kom jag hem med en tatuering på foten som jag är super nöjd med och den betyder någonting.
Vart ganska mycket rasbo fester här. Sen var vi några brudar hos Lisa som fyllde 18 år den 14 Mars så det vart party där.
Den 24 Mars tog det slut mellan mig och Simon. Och det var för att jag inte var kär längre och ingenting annat.
April:Lovisa hade sin 18:års fest den 10 april och den hände lite knäppa grejer. hah. Det vart en lång natt.
Började efter den småprata med Joakim och vi började träffas. Och föll direkt för honom. Vi vart officielt tillsammans 29 April. Sista april firade jag med Nico,Matilda å många fler. Det började med HumC och sen vidare till hannah för käk. Slutade med efterfest hos Nico när jag ramlade ner från sängen och slog i huvudet i väggen..
Första bilden på mig och Joakim. ( R.I.P Iphone)
Maj: Jag började träffa Joakims kompisar och vi var mycket i flogsta och grillade. Ett skönt gäng som jag började gilla fort. Alla var snälla och jag tyckte om att vara med dom.  Månaden gick fort och snart vart de sommarlov.
Juni: Joakim tog studenten och det vart mycket fest. Jag stannad hemma med hans mor medans han var ute och festade. Men jag hade minst sagt lika kul skulle jag tro.
Joakim åkte sedan till Grekland(Kos) med några kompisar och jag saknade han som tusan !Katte-skrapan kampen och det var oavgjort första gången på 52 år !Jag fick sommarlov. Vi åkte till min mormor och morfar i Ljusdal på midssommar och Joakim fyllde 19 när vi var där.
Jag vart jätte sjuk och fick reda på att jag hade fått svinkoppor.
Juli: Var jätte ledsen eftersom mina svinkoppor inte hade gått bort utan att det bara kom flera och var rädd att dom skulle vara kvar på min 18:års dag ! Med fick antibiotika och dom försvann nästan direkt.
Jag färgade håret tillbaka till brunt från svart. Shoppade med min moster och sedan var det äntligen min 18:års dag ! Festade ganska mycket hela sommaren på k-rogen. Gjorde av med mycket pengar..Piercade Tungan också!
Augusti: Utgångarna fortsatte och var nästan på krogen hela tiden. Skolan började Och min schema var det skönaste jag sätt. Gemonsnitt slutade jag kvart över 2. Skolan rullade på, och det gick sjukt snabbt.  Vi åkte på Hajk med klassen i fjällnora och övernatta i vindskydd. Det värlsta jag gjort tror jag.
September - Skolan fortsatte och det gick sjukt fort! Åt på Thairesturang med Joakims familj för att Tommy fyllde år. Kulturnatten är oförglömlig eller ? haha jag kommer inte ihåg så mycket iallafall. Förfest hos ninni kommer jag ihåg !
Det började knasa till sig mellan mig och Joakim. Men det vart bra snabbt.
Oktober - Skolaskolaskola. Den 8 oktober åkte jag till örsundsbro till Emelie där också Elin,Emma och Johanna var. Vi käkade god mat och förfestade. Vi drog sedan in till stan och sen ? ja du, det vet jag inte,haha. Oförglömlig dag!
Jag och Joakim "firade" ett halvår tillsammans.
November - 3/11 vart de Release fall på BJ. Förfestade med brudarna och kvällen vart ung.
Rafael kom hem från Norge med sen fina flicka Isabel. Det vart en dunder kväll med en bra utgång.

December - Vi startade December med att åka på en karyssning. 100% partybåt! De va grymt kul och helt oförglömligt.Träffade jockiboy! Mådde inte bra veckan efter i skolan ska jag säga men de var värt det.
Helgen efter det åkte vi på en till kryssning med min släkt och åt julbord sen vart de fest på kvällen. Drog till Sälen med Joakims familj och den var sjukt roligt. Synd bara sista åket ! haha nej men de va helt klart dunder !Sen vart de en fin avslutning på året med middag hos Thörn/eriksson och slutade med att jag festade med min käre bror.
Tack för ett underbart 2010!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0