babbel..

Joakim är på bio nu och jag sitter bara hemma och kollar på tv.. Ganska skönt faktiskt om jag ska vara ärlig:) Fast fan, helt sickt att jag saknar Joakim fast han bara vart borta i 2 timmar :S haha det ska bli skönt när han flyttar hit i två veckor när mamma och Lars åker till Thailand..

Självklart är man ju lite aven-sjuk på dom men det kommer bli dunder att bara bo ensam i min lägenhet men den bästa..då får vi känna på hur det skulle vara för oss att bo ensamma i en lägenhet som vi pratar om att vi vill :D

Den skulle vara helt perfekt !
Skulle verkligen inte tacka nej om jag hade pengar till det.. Jag måste f*n försöka hitta ett extra jobb..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0