15 Januari

Bloggade ingenting igår men var iallafall i skolan, sen åkte jag hem till Joakim fixade lite sen åkte vi hem till mig. Åt mat å så sen åkte vi vidare till Rafael som kommit hem från Norge i en månad för att gå bartenderskola. :)
De vart utgång, men vi drog hem rätt tidigt. Vi köpte med och chips och dipp så la vi oss i sägen och kollade på jumper. En grym film för dom som inte sätt den.
Just nu sitter jag hemma ensam, Joakim åkte till stan en snabbis men han kommer hit sen igen. Idag ska jag senare hem till Ninni där vi ska föra lite sen blir det utgång ikväll igen. Jag som skulle ha en chill helg, hur gick det med de ?;S haha.
Nu ska jag torka håret och plocka upp i mitt rum, det lyckas alltid bli stökigt när Jokaim är här..;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0