krabbdröm..

Har precis kollat på 4 avsnitt av The O.C, helt beroende. Är nu inna på 3:e säsongen höhö. Skolan idag var ganska chill, gjorde typ ingenting vettigt egentligen.

Måste bara berätta min dröm inatt helt sjuk dröm !

Jag drömde att jag var på en båt och fiskade gigantiska krabbor ! så helt plötsligt slängs det en krabba upp på min säng och jag får panik och vaknar mitt i natten och jag tror verkligen att den ligger en krabba i min säng. Jag var livrädd och tänder sänglampan, ser dock ingenting och rycker lite i täcket för att se om någonting skulle röra sig men det gjorde det som tur inte ! haha helt sjuk dom, det kändes verkligen som att den hamnade i min säng !




Kommentarer
Anonym

så jävla dum i huvudet älskling

2011-02-07 @ 22:21:58
URL: http://glenns.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0