21:16

Okeej, idag var jag och Joakim och storhandlade mat. Man kände väl sig ganska vuxen när man gick omkring med en stor kundvagn fullt med mat... fast fan va tråkigt det är att storhandla. Nu fattar jag mamma hur tråkigt det är att ni måste göra det varje vecka typ..

Så imorgon vid den här tiden sitter dom på ett plan påväg till värmen ( inte alls avensjuk)  men hoppas att dom har det bra och att jag inte kommer sakna min mamma allt för mycket. Men som sagt, har ju både min pojkvän och min bror här som får ta hand om mig ( men tror de blir tvärt om faktist )

Nej fan nu vart de ett långt inlägg, ska kolla lite mer på O.C ssen gå och lägga mig. pusss




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0