Svaren på frågorna.

Kan jag ta ut bilden ur plånboken?Viktor

Nej det får du verkligen inte göra, då är inte jag din kompis längre.

Tycker du att du själv är kåt?

Förlåt men förstår inte riktigt frågan..

Vad brukar du och jocke göra när ni träffar varandra?

Det är olika,kolla på film,mysa,ta promenader,k-rogen och massa annat.

Vad gjorde ni när ni träffades första gången ensamma? :)

vi kände varandra förut och då kommer jag inte ihåg, men när vi fick kontakt igen så sov jag nog hon han.haah

Vad ville du bli när du vart "stor" som liten?/Ruben

Jag ville bli polis, och ha poliskatter istället för polishundar.

Vad tänder du på? ;)

Haah, min pojkvänn vad annars ;)


Hur ser din drömkille ut? ;)

Är svag för blondiner, så han ska vara blond,ca ett huvud längre än mig,(180+)helt okej vältränad(INTE MAGRUTOR).

Hört att din pojkvän tycker om dig mycket! Stämmer det?<3

Jag har också hört det,och jag hoppas det iallafall:)

varför tog det slut mellan dig och simon?
Jag var inte kär i han länge och då känns det inte rätt att längre vara tillsammans med han.

vad gillar du mest/minst med ditt utseende?
Mest gillar jag nog min hy,har aldrig haft problem med finnar eller liknande. Och minst är mycket, men det jag gillar minst är nog mina lår.

vad .tror du att folk får för intryck av dig?
Tror det är olika för vad för tillfällen man träffar mig vid. Vissa kan tycka att jag är ganska kaxig och bitchig. Och andra tror jag tycker ganska skön, rolig,skrattar mycket. Kanske jobbig ibland, jag vet inte.

vad vill du jobba med?

Jag vill jobba med utvecklingstörda.

hur blir du så jävla BRUN?
Hah, själv tycker jag inte att jag är speciellt brun. Men jag solar inte solarium eller använder brun utan sol. Jag solar på sommaren ochh det håller i sig året runt.

vad ångrar du mest under 2010?
Jag kommer inte på någonting nu som jag ångrar.

har du och jag legat med varandra? jag kommer ihåg att jag vaknade hos dig utan troser. Svar:

Nemen ojjdå, det kommer jag inte ihåg ? var jag full ;O puuss på dig.

hur länge har du och jocke vart tillsammans ?

Vi vart tillsammans den 29 April vi har alltså snart var tillsammans i 7 månader.



varför ska du inte fira jul med din familj

För att jag känner att jag är gammal nog att välja själv vart jag vill fira jul,och jag är med min familj 365 dagar om året. Och har firat jul med dom i 17 år, känner att jag vill prova på någonting annat.

blir dom inte sura om du firar jul med jockes familj ?
Det hoppas jag verkligen inte, mamma har sagt att det är okej och att hon förstår om jag vill åka till sälen och fira jul med Joakim.

Varför är du världens bästa Tessie?

För att jag är sten cool och stört skön! Därför är jag världens bästa Tessie.

vad ska du göra efter gymnasiet?
Det vet jag inte, det är 1,5 år kvar och har inte börjat planera det än.


Vilken är den godaste drinken ?
Jag tycker nog att P2 och rosa pantern är godast.

Bråkar du ofta med din mamma ?
Jag bråkar aldrig med min mamma, kanske någon enstaka gång det kanske blir nått litet bråk. Inte som förut då vi bråkade varje dag.
Vem är din bästavän ?
En bästa vän är en person man kan lita på och som man kan berätta allt för, jag har 3 sånna peroner och det är min pojkvänn,MK och min älskade mamma.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0