Sorry..

Sorry att jag inte bloggade någonting igår, men hade lite annat för mig så kände inte för att blogga just då.  Men idag vaknade jag och Joakim jätte tidigt och käka frukost och sen gjorde vi oss iårdning sen åkte vi med till Ikea å lite sånt sen åkte vi hem till han igen. Kollade lite på TV och chillade bara. Käka lite och just nu sitter vi bara hemma.
Jag sitter vid datorn och han ligger i sängen och kollar på "facebook filmen", jag kollade kanske i 15 minuter men fattade inte ett skit av filmen så satte mig vid datorn istället. Hoppas filmen är slut snart för jag är trött och vill snart gå och lägga mig. En ganska skön helg om man säger så.. Imorgon är det första advent också, shiit va tiden går fort. Snart är det 2 kryssningar och snart Sälen och julafton, jag lääängtar ! Nej usch vilket långt inlägg vem f*n kommer orka läsa det här
.Men kände att jag skulle skriva lite hur min helg har sätt ut. Så ni får lida lite. Haha nej nu ska jag sluta. Puuussss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0