godmorgon..

Vi har precis käkat frulle och nu har jag gått och lagt mig i sängen igen,haha.Idag vet jag inte riktigt vad vi ska göra, men tror att vi ska ner på stan och kolla på fyverkerierna eftersom det för första advent idag. Efter det åker jag nog hem till mig. Imorgon är det skola, men har en ganska chill vecka.. ni ska få se den nu:)

Måndag - skola 08:30 - 13.00, sen inga planer efter.
Tisdag - skola 10:05 - 15:55, inga planer efter.
Onsdag - skola 10:00 - 12:50. välja ut kläder och packa lite.
Torsdag - Ledig från skolan,packa klart. Ta mig till sthlm, båten går 17:00 från Frihamnen. partypartypartparty!
Fredag -Partypartyparty, kommer till Riga. Partypartypartyparty
Lördag - och ännu mer party ! kommer till sthlm 09:30. Hem sova sööönder!
Söndag - Blir nog att sova sönder söndagen också..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0