en fråga ,ett svar.

fick en fråga om kryssningen, hur mycket det kostar.
nu kommer svaret!

Det jag har bokat är en A-hytt (B-hyttarna var slut) med 4 personer och vi betalar 1140 kr styck. Då får vi med resan i 40 timmar,torsdag till lördag. Sen får vi med 2 buffe middagar. Sen får man ju ha med sig "fickpengar" till att köpa alkohol å sånt. Jag ska ha med mig ca 2000 kr och hoppas att det räcker.hah
jag tyckte de var värt med 2 middagar så vi slog till och är sjukt taggad.
hoppas du fick svar på din fråga.
puuss





Kommentarer
Ru

2000kr borde räcka. Vi var på tallinkryssningen, vi drack drink efter drink + köpte 4 flaskor sprit hem, spenderades runt 1400kr~

2010-11-03 @ 17:27:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0