Skönt att vara hemma

Nu är jag hemma som ni ser, resan hem gick fort, "bara" 6 timmar,haha. Vi tog bussen från Tandodalen till Djurås sen tåg där ifrån till Uppsala, skönt med bara 1 byte iallafall. Skulle egentligen vara 2 men så vart de inte.

Håller på att packa upp lite då och då, det går lite segt men de kommer haha. Skulle egentligen dra till bj ikväll men ahh så vart det inte.
Ska berätta lite snabbt vad jag fick i julklapp.

Av mamma och Lars fick jag:
- mjukis-dress
- Smycken
- linnen
- Leggings
- converse skor
- Hellokitty hörlurar

Av Pappa fick jag:
- Ett nytt objuktiv till min kamera. (75-300)

Av Joakim fick jag:
- Presentkort på The studio

Av Joakims Familj fick jag:
- parfym & bodylotion
- Godis
- Nagellack
- En superbra vecka i sälen.


Jag är super nöjd med min jul. Puusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0