16 december.

Sitter ni vid min nya dator, eller nya och nya men Joakim har fixat mammas gamla stationära dator som jag har just nu, ass skönt att sitta vid hah. Helt grym och snabb är det nu också de är awesome.

Men iallafall, kom nästan precis hemma från skolan, kanske en halv timme sen. Är ensam hemma hela kvällen, buuhuu hatar att vara ensam hemma och hur ska de gå när mamma och Lars åker till Thailand då jag kommer vara ensam hemma i hela 2 veckor :( men det löser sig nog, JL har sagt att han kanske kan bo här då, så får väl hoppa på de :D
Sämst väder, bara snö som virrar runt, de gillas inte av mig iallafall. Men nu ska jag göra någonting att äta.
Puusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0